torstai 29. maaliskuuta 2012

Huiii..

Elikkäs juu,ajattelin alkaa taas vähä blogii rustaa,nii moni nykyää kirjottelee.. Ooon mäki joskus hmm pari vuot sitte kirjotellu,itseasias mul oli tääl vanha blogi.. Hmm,mitähä kirjottelis.. Nii,meinasin et aina silloin tällöin rustaan tänne jtn.. Mut tosiaa puhelimella on aika paskamaista,no kokeillaa :D

Eilen sisko kysyi minua mukaan kesäkuussa Egyptiin, Hurghadaa viikoksi. Jossei hänen poikaystävä pääse mukaan. Olen halunut Egyptiin pari vuotta,ehkä sen takia kun olen kuullut positiivista ja siellä on mukavan näköistä. Noh,alan kuitenkin säästää rahaa ja oon innoissaa,en liikaa. Koska en sit pety liikaa..

Olin viime viikonloppuna kaverini luona Tampereella,käytiin baareissa ja hohtokeilaamassa isossa porukassa,onneksi pelot ei käyny todeksi ja tulin toka vikaksi.Ja niin laulettiin karaokee samalla, biisinä taustalla oli Uniklubin—Rakkautta&piikkilankaa.. :) Sunnuntaina oltiin jameilla, Jack the Roosterissa. Se on sellaine baari mistä mä tykkää. Kotkassa vaan ei oikee oo sellasta paikkaa.

Maanantaina sitte Jenita tuli mun tykö,oli hauskaa.. Näytin pikkasen keskustaa ja tälläi..

Tänää oon siivonu oikein urakalla,nii jos joku ei viä tieny nii oon aika kova likka siivoilee sekä sitte kans sotkee.. ;) hehhe.
Hmm,nyt en oo oikee ollu keikoillakkaa,viime vuonna olin 35 Reckless Loven keikalla,tänä vuon vaa 4llä. Sekä Steel Panthereide keikalla. Se oli nasta keikka,tykkäsin! Lämppärikin oli ihan jees,basisti siinä yritti "iskee".. ;)

3 kommenttia:

  1. Sait ekan lukijan! Iiihan hyvihän sä sen alotit. Muute kai sä latasit kännyys ton bloggerin sovelluksen (sillon helppo kirjottaaaaaa) jajajja tota fonttia kannattaa ehkä vaihtaa, sitä o vähä vaikee lukee, muuten ihan mahtis ulkoasu!

    VastaaPoista
  2. Toka lukija! hähä alan varmaan joka päivitykseen häiriköimään kommenteilla >8)

    VastaaPoista
  3. Ahhah ei se mitään,hyvä et joku ees lukee,vaik olis jo tuttuja ;) seuraavaa blogii alan koh kirjottaa ;)

    VastaaPoista